סולר עד הבית

שירות סולר עד הבית

בשנים האחרונות התרבו הבתים בהם משתמשים בסולר להסקה בחורף. אך מה עושים אם באופן פתאומי נגמר הסולר והבית נותר קר?

בהרבה בתים קיימת העדפה להסקה בסולר על פני חימום הבית במזגן או במכשירים חשמליים אחרים, מסיבות שונות ומגוונות- חיסכון בחשמל ובאנרגיה, חיסכון בכסף, חימום יעיל ונעים יותר של הבית וכמובן- במקרה של הפסקת חשמל ממושכת, דבר שעלול לקרות הרבה בחורף, אין צורך לדאוג לחימום הבית כיוון שמערכת ההסקה אינה תלויה בחשמל. אך עלול לקרות מצב שבו פתאום נגמר הסולר והשעה מאוחרת או מוקדמת מדי או שפשוט הופתעתם ולא תוכלו לחכות יותר מכמה שעות ללא חימום של הבית. בדיוק בשביל זה חברות רבות מספקות שירות סולר עד הבית.

סולר עד הבית- מה זה בעצם ואיך זה עובד?

חברות אספקת הסולר שמספקות שירות של סולר עד הבית בדרך כלל יחזיקו צי רכבים מתאים להנעת הסולר בכל זמן בו יתבקשו לעשות זאת. הרבה חברות מציעות שירות סולר עד הבית 24 שעות ביממה וחלקן מספקות שירות גם שבעה ימים בשבוע. ישנן חברות שמוכנות גם להגיע למקומות נידחים במיוחד שאף חברה לא מגיעה אליהם, זאת כיוון שהסולר הוא באמת מצרך חשוב וחיוני עבור המשפחה שמזמינה אותו.

לפני שמזמינים סולר עד הבית מחברה מסוימת, יש לוודא כמובן שהחברה מחזיקה בכל הרישיונות וההיתרים הדרושים לעיסוק בהובלה, שיווק ומכירת סולר וכי היא פועלת לפי התקנים הקבועים בחוק. קבלת שירות מחברה שאינה מוסמכת, או בעל מקצוע "חאפר" היא חסרת אחריות, גם מצד בעל המקצוע שנותן את השירות וגם מצד המקבל שאינו בודק לעומק את נותן השירות. חשוב לזכור כי בכל זאת מדובר בהעברה של חומרים מסוכנים והתקנתם בבית. עבודה שאינה מתבצעת נכון ובאופן מקצועי עלולה לגרום לסכנת חיים של ממש. לכן יש להיזהר מאוד מהתקשרות עם חברות שאינן מוכרות ומורשות.

לסיכום, הסקה בסולר היא כדאית ויש חברות רבות המספקות שירות של סולר עד הבית. בדקו היטב לפני שאתם מזמינים והעיקר- תיהנו מבית חם ונעים!

פרי אנרגיה נייד 055-2239286 פקס 03-6207555 Email: lital.moskovich@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *