מערכות תדלוק

מערכות תדלוק ללקוחות מחיר הנפט והסולר אינם נמצאים בפיקוח של המדינה ולכן יש פערים בין ספק לספק. הדבר הכי נכון שמוצאות חברות ועסקים קטנים, זה לרכוש מערכות תדלוק ללקוחות, שזה סוג של מערכת תדלוק שמאפשרת לך לתדלק לבד (ממש כמו בתחנת דלק) כל רכב שאתה צריך למלא בו סולר. זה יכול להיות סולר לאוניה, לדודי קיטור שעובדים על סולר, לטרקטורון שטח, למחפרונים, טרקטורים ועוד. העובדה שאתה יכול לתדלק בעצמך, מובילה לכך שגם תוכל לרכוש כמות נכבדה של סולר, ובזמן אמת לשלוף את מערכת תדלוק ללקוחות שיש לך ולמלא סולר בכל רכב שיש לך, בלי תלות בתחנת דלק, בשעות סגירה של תחנה, וכן להכין מראש ציוד כבד באתרי בנייה למשל, שכאשר הם נתקעים בלי סולר כל העבודה נתקעת, וזה הפסד כספי. לעשות השוואות בין מרכות תדלוק ללקוחות בינואר 2015 ,ערך עיתון גלובס השוואה בין מחירי הסולר ומצא כי יש תחנות שמוכרות אותו במחיר מופחת מאחרות ובעיקר במתחמים כמו מפרץ חיפה, רחובות,עכו ושדרות. כיוון שבתחילת החודש האמור ירדו מחירי הדלק בכ-%9 ,גם את הסולר שהוא מוצר לוואי של נפט אפשר למצוא במחיר נוח, ותלוי עם איזה ספק אתם מתקשרים. הדבר החשוב שעליכם לדעת כאשר אתם מזמינים סולר, שעליכם להזמין סולר רק מחברה רשומה שפועלת עפ"י נהלי אחסנת ושינוע חומרים מסוכנים כפי שהורה משרד הארגיה ולהיזהר כמו מאש, מ"חאפרים" שאתם גם לא יודעים איזה סולר הם עוד מסוגלים לספק להם. סולר בלי אבא ואימא, והנזק עלול להיות בלתי הפיך. מערכת תדלוק ללקוחות- לתדלק מתי שרוצים בגלל שסולר הוא לא מוצר זול, הרבה מאוד לקוחות רוכשים מערכת תדלוק ללקוחות שרוצים לתדלק את הציוד או הרכבים שלהם לבד, ולכן הם גם יכולים לרכוש מראש כמויות של סולק ולאחסן אותו במיכלית בטיחותית לאחסנה ולשימוש. רכישת כמות גדולה של סולר מראש, מוזילה את המחיר לליטר ובסה"כ חוסכת לכם הרבה כסף. מערכת תדלוק אוטומטית ללקוחות סולר להסקה ולתחבורה סולר הוא תוצר נוזלי של זיקוק נפט. הוא משמש למנועי דיזל וכן לתעשייה ולחימום ולהסקה. ההבדל בין סוגי הסולר הוא בכמות הגופרית, כאשר סולר שמיועד לתעשייה הוא עם אחוז גבוה יותר של גופרית. את הסולר מזקקים בטמפרטורה של עד 350 מעלות וצפיפות הסולר בכל ליטר דלק עומדת על 845 גרם לליטר. הסולר הוא מפיק אנרגיה כאשר הוא בוער והאנרגיה הזו משמשת להנעת רכבים קטנים, מוניות, כלי תחבורה וגם לשימושי תעשייה של גנרטורים, דודי קיטור ועוד. בתעשיית הבנייה משמש הסולר לתדלוק טרקטורים, מחפרונים וכל ציוד הנדסי המתודלק בסולר. מערכת תדלוק אוטומטית מקלה על העבודה היום-יומית כאשר התדלוק נעשה מיידית, בלי לחכות לתחנת דלק, בלי להביא סולר. פשוט מתדלקים וזהו. מהדיזל של אז לסולר של היום ידוע על כך שמנוע הדיזל הונע בעבר באמצעות ביו דיזל וכיום משתמשים בסולר. להבדיל ממנוע הפועל על בנזין, מנוע שמופעל ע"י סולר לא נדלק בהצתה אלא בערבוב של אויר רותח ודחוס. במנועי הסולר הקיימים היום, ניתן לחסוך עד %40 לעומת צריכה של בנזין. בנוסף יש יתרונות רבים לרכבים שפועלים על סולר ברמת פליטת פחמן דו חמצני נמוך, שלא לדבר על מחיר הסולר לעומת מחיר הדלק. הסולר הוא גם חומר מבוקש מאוד להפעלת קמינים הנמצאים היום בהרבה בתים צמודי קרקע בישובים כפריים בפריפריה. הקמינים עשו קאמבק רציני עם בנייתם של ישובים כמו: בת חפר, פרדס חנה, מכבים, רעו ועוד ישובים שחלק מהבתים בהם משתרעים על פני שטח רב, ויש לחשוב על שיטת החימום הכי נוחה, הכי חסכונית והכי זולה.

דילוג לתוכן