איסוף שמן שחור

למי מיועד שירות פינוי שמן שחור (משומש) ?

שירות פינוי שמן משומש מיועד עבור מוסכים , מפעלים, מתקנים לתחזוקת ציי רכבים, סירות, ציוד חקלאי, מרינות וכדומה.

עלות פינוי שמן שחור ?

השרות לפינוי שמן משומש ניתן חינם לכמויות של מעל 500 ליטר.

פינוי כמות של מתחת ל-500 ליטר העלות תהיה 300 ש"ח.

מידע בסיסי על טיפול בשמן משומש .

אם אתה אחד האנשים הרבים שמחליפים שמן מנוע משלהם, גם אתה צריך לדעת כיצד לנהל נכון את השמן המשומש. אחרי הכל, שמן משומש מחילופי שמן מנוע  יכול לזהם מיליון ליטר מים מתוקים – אספקה של שנים ל 50 איש!

כשאתה מטפל בשמן משומש, הקפד לקחת בחשבון את נקודות המפתח האלה:

• שמן מנוע משומש אינו מתמוסס, ויכול להכיל כימיקלים רעילים ומתכות כבדות.
• שמן מתפרק באטיות.
• זה נדבק לכל דבר, החל מחול בחוף ועד נוצות ציפורים.
• זהו מקור עיקרי לזיהום שמן במקורות מים ויכול לגרום לזיהום מקורות מי שתייה.

איסוף שמן המנוע המשומש. 

בוא נתחיל עם כמה טיפים חשובים שכדאי לזכור כשמחליפים שמן:
• כשמנקזים את אגן השמן ומסירים את המסנן, חשוב מאוד לתפוס כל טיפת שמן משומש. זה מונע מהשמן להגיע לתעלות ניקוז ולמצוא את דרכו לתוך האדמה.
• אוספים שמן במיכל נקי מפלסטיק או מתכת עם מכסה אטום היטב; השתמש רק במכלים העשויים מפלסטיק מתאים, כגון PE (פוליאתילן). לדוגמה, כדים לחלב אינם מתאימים לשמן משומש, אפשר גם לעשות שימוש חוזר במכל השמן  המקורי.
• אין לערבב את השמן עם נוזלי רכב אחרים או כימיקלים ביתיים (כגון שמן דיפרנציאלי, נוזל לרדיאטור, ממיסים למיניהם, צבע וכו '). הימנע גם משימוש במכלים שהחזיקו בעבר כימיקלים מסוג זה לאחסון שמן משומש.
• בדוק עם מובילי חומרים מסוכנים המאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה ואנשי פסולת ממשלתיים מתי ואיפה אתה יכול למסור את השמן המשומש שלך למחזור.
• אל תשכח לנקז ולמחזר גם מסנני שמן משומשים – בדרך כלל אפשר להוריד את המסננים באותם מרכזי איסוף שבהם אתה מפקיד שמן משומש.

איך זה עובד: מיחזור מסנני שמן ושמן משומש

ניתן לעדן מחדש שמן משומש לחומרי סיכה, לעיבוד לשמנים דליקים ולשימוש כחומרי גלם לתעשיות הזיקוק והפטרוכימיה. בנוסף, מסנני שמן משומשים מכילים גרוטאות מתכת שניתנות לשימוש חוזר, אשר יצרני הפלדה יכולים להשתמש בהן מחדש.
אז איך משתמשים במיחזור שמן? שים לב ששמן מזוקק מחדש – חייב לעמוד באותם תקני זיקוק, הרכבה וביצועים מחמירים כמו שמן בתולי לשימוש במכוניות, מנועי דיזל, מנועי בעירה פנימית אחרים, נוזלים הידראוליים ושמנים להילוכים. בדיקות מעבדה מקיפות ומחקרי שדה מסיקים כי שמן מזוקק מחדש שווה לשמן בתולי – הוא עובר את כל הבדיקות שנקבעו, ובמצבים מסוימים, אפילו עולה על הביצועים של שמן בתולי.
אותם צרכנים ועסקים שמשתמשים בשמן רגיל יכולים גם להשתמש בשמן מזוקק מחדש, שכן זיקוק מחדש פשוט מעבד מחדש שמן שחור לשמן סיכה חדש ואיכותי.
היכן למחזר את השמן המשומש שלך.

זקוק לעזרה במציאת מקום למחזור השמן?

פרי אנרגיה היא חברה עם רישיון להובלת חומרים מסוכנים שעומדת בקריטריונים הכי מחמירים להובלת ומחזור שמנים התקשר ל- 077-5523505 לקבלת מידע נוסף.

זה תמיד רעיון טוב להתקשר מראש כדי לאשר מאילו מיקומים ניתן לאסוף שמן למחזור וכן אילו סוגים של מכלי שמן מתאימים.