סולר לסירות

סולר לסירות – לשוט בחופשיות!

סירות רבות הן סירות המשמשות כאטרקציות, לשיט תענוגות קצר. רבות מהן פעולות באמצעות משוטים, פדלים ואמצעים מכאניים אחרים. אולם סירות רבות מאד הן סירות מנוע, אשר נועדו הן להנאה ובילוי והן לשימושים רבים ושונים, כמו סירות מצילים וכדומה. סירות אלו זקוקות לתדלוק קבוע, לרוב באמצעות סולר, על מנת שתוכלנה לשוט.

סולר לסירות

סולר לסירות מיועד, כאמור, לסירות בעלות מנוע. סירות אלה הן מהירות, חזקות ושימושיות מאד למטרות רבות ומגוונות. מעגן של סירות מנוע זקוק באופן קבוע לאספקה של סולר לסירות, על מנת להפעיל את הסירות באופן קבוע ושוטף, ולאפשר לסירות לנסוע ללא תקלות. סירה אשר תיתקע ללא סולר לא תוכל לשוט, גם אם היא נמצאת בלב ים או אגם. לכן חשוב מאד לדאוג לתדלוק קבוע ונכון באמצעות סולר לסירות. אולם, איך מתדלקים את הסירות? הרי אי אפשר לקחת סירת מנוע לתחנת דלק של מכוניות על מנת לתדלק אותה, כמובן. לכן יש למצוא דרכים אחרות על מנת לוודא שהסירות, בכל מקום שהוא, תוכלנה להיות מתודלקות באופן קבוע ולפעול ללא תקלות וללא עצירות.

אספקת סולר לסירות

מכיוון שאין אפשרות להביא סירות לתחנות דלק על מנת לספק להן סולר, הרי שיש להביא את הסולר אל הסירות עצמן. ישנה אפשרות תיאורטית, לבנות מצבור של סולר בכל מעגן סירות. אולם אפשרות זו אינה מעשית, משום שמצבור כזה תופס שטח רב ונחוץ, והוא גם חשוף מאד לגניבות ופגיעות. לכן אין טעם לבנות מצבור כזה, בייחוד בשל העובדה, שישנם פתרונות אחרים לתדלוק הסירות, פתרונות יעילים ונוחים במיוחד. אספקת סולר לסירות נעשית באמצעות חברות מקצועיות אשר עוסקות בשינוע ובאספקה של סולר לכל מקום אשר זקוק לכך. חברות אלו מסיעות את הסולר באמצעות משאיות מתאימות, ישירות מבתי הזיקוק או ממצבורי סולר גדולים, אל מעגן הסירות אשר מזמין את השירות. חברות מסוג זה מספקות סולר לסירות באופן קבוע, על פי הצרכים שבמקום. האספקה יכולה להיות קבועה או חד פעמית, בשעה מסוימת של היום וגם בהתראה קצרה.

פרי אנרגיה נייד 055-2239286 פקס 03-6207555 Email: lital.moskovich@gmail.com