מחזור שמן מנוע

שמן מנוע משומש הוא כל מוצר מבוסס נפט או שמן סינטטי ששימש לשימון רכב. במהלך שימוש רגיל, השמן מזדהם  עם זיהומים כמו לכלוך, מתכות כבדות, מים או כימיקלים ועם הזמן, הביצועים לא יהיו טובים ויהיה צורך להחליפו.

האמת לגבי שמן מנוע: שהוא אף פעם לא נשחק הוא פשוט מתלכלך; ניתן למחזר אותו שוב ושוב. כאשר הוא נשפך על האדמה או לתעלות ניקוז השמן יכול לזהם את האדמה, מי התהום, הנחלים והנהרות. מחזור מצמצם את איום הזיהום הזה.

אם אתה שופך את השמן המשומש שלך על האדמה או לתעלות ניקוז, אתה מסלק באופן לא נכון את שמן המנוע המשומש שלך. שמן מנוע משומש זה יכול לזהם אגמים, נחלים ודרכי מים, ויכול גם לזהם את אספקת מי השתייה שלנו. רבע גלון אחת של שמן מנוע עלולה לזהם עד 2,000,000 גלונים של מים מתוקים אם לא נפטרים מהשמן כראוי. על פי מחקרים, למעלה מ- 40% מזיהום הנפט של ארצנו נובע מסילוק לא נכון של שמן מנועי משומש.

בפעם הבאה שתחליפו שמן משלכם, זכרו, תוכלו לעשות את ההבדל על ידי מחזור השמן מהמכונית, המשאית, האופנוע, הסירה, רכב הפנאי או מכסחת הדשא. על ידי העברת שמן המנוע המשומש שלך למרכז מחזור או במוסך הקרוב, אתה יכול לעזור בהגנה על הסביבה. מחזור שמן המנוע המשומש שלך מונע אותו מהנהרות, האגמים, הנחלים ואפילו מי התהום שלנו. במקרים רבים זה אומר להרחיק אותם ממי השתייה שלנו, מחופי הים שלנו והרחק מחיות הבר. מחזור שמן משומש יכול לסייע בהגנה על אחד ממשאבי הטבע היקרים ביותר שלנו, מי שתייה נקיים.

זקוק לעזרה במציאת מקום למחזור השמן?

פרי אנרגיה היא חברה עם רישיון להובלת חומרים מסוכנים שעומדת בקריטריונים הכי מחמירים להובלת ומחזור שמנים התקשר ל- 077-5523505 לקבלת מידע נוסף.

זה תמיד רעיון טוב להתקשר מראש כדי לאשר מאילו מיקומים ניתן לאסוף שמן למחזור וכן אילו סוגים של מכלי שמן מתאימים.