דלק עד הבית

כי גם לכם מגיע להנות מחורף חם!

יותר ויותר אנשים מעדיפים לחמם את הבית שלהם באמצעות סולר או נפט. כדי להנות מחורף בריא וחם במיוחד, כדאי להעזר בחברה אשר מספקת דלק עד הבית, ולהנות מחורף נעים בלא טרחה.

חשיבות דלק עד הבית

לקוחות רבים מעדיפים היום לחמם את הבית שלהם באמצעות הסקה הפועלת על דלק. הסולר או הנפט נמצא הרבה יותר חסכוני וזול מאשר החשמל למשל.

מה גם שמזגן מייבש את האויר וגורם לאי נעימות לשהות במחיצתו. הרבה יותר טוב ונעים לחמם את הבית בהסקה מרכזית על ידי דלק.

אלא מה? החשש הגדול הוא המחסור בדלק. אם אין דלק בבית אי אפשר להפעיל את מערכת ההסקה הביתית ונותרים חשופים לקור הגדול. כאשר יש בבית ילדים קטנים או קשישים הדבר עלול להיות מסובך. הקור אצלם פירושו של דבר מחלות וסיכונים רבים. אסור להשאיר אותם חשופים לטמפרטורה נמוכה מדי.

חברה המספקת דלק עד הבית היא התשובה. פשוט מתקשרים וקבלים את החומר מוכן. כך אפשר להפעיל מערכת חימום בנוחות מרבית בלי 'להוציא את האף' לקור שבחוץ.

איך מספקים דלק עד הבית?

לחברה המספקת דלק עד הבית יש צי של משאיות עם מיכלים מיוחדים להעברת הדלק ממקום למקום. הם דואגים לכך שהדלק יהיה איכותי ויתאים למטרה שלו הוא מיועד. המשאיות עומדות הכן לכל קריאה ומגיעות לכל לקוח. הן לאנשים פרטיים שנתקעו במחסור בדלק והן לאנשי עסקים או בעלי מוסדות ציבוריים הזקוקים בדחיפות לדלק. בתי אבות למשל או מעונות ילדים המחממים את המקום באמצעות סולר, מוכרחים לאספקה מהירה של דלק כאשר זה נגמר. חברת הדלק נותנת מענה לכל אותם מקרים דחופים יותר או פחות, ובזכותם נהנים עוד לקוחות מחורף בריא וטוב.

חשוב לזכור!

רגע לפני שמתקשרים להזמין דלק עד הבית יש לוודא:

  • האם הדלק איכותי? חבל לפגוע במערכת החימום רק בגלל חומר מאיכות גרועה.
  • אמינות החברה – חברה המסוגלת לעמוד בדיבורה, ולבצע את הנדרש על פי ההסכמים.
  • זמינות לקריאה מיידית – כדי לחסוך עוגמת נפש בהמתנה ממושכת ומורטת עצבים.
  • עובדים מסורים המסוגלים לסייע אם מתרחשת תקלה.

 

פרי אנרגיה נייד 055-2239286 פקס 03-6207555 Email: lital.moskovich@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *