סולר לחימום הבית

מידע כללי על סולר:

סולר הוא סוג של דלק המופק על ידי תהליך של זיקוק נפט. הסולר עומד בבסיסן של פעולות רבות הנעשות לצורך הפקת אנרגיה. הסולר מהווה סוג זול יחסית של דלק והוא משמש בעיקר לצרכים תעשייתיים, צורכי תחבורה וצורכי חימום והסקה. בישראל ישנן כמה חברות מובילות בעלות אישורים מתאימים לצורך אספקת סולר בהתאם לצרכים ולהזמנות. חברות שונות מוכרות סולר ברמות שונות של איכות. הרכב החומרים וריכוזם משפיע מאד על איכות הסולר ועל הייעוד שלו. בקנייה פרטית, סולר מוזמן בעיקר עבור צרכים אישיים כגון סולר לחימום הבית.

סולר לחימום הבית- כדאי לדעת:

קיימות מגוון שיטות עבור חימום הבית. ניתן לעשות זאת באמצעות מזגנים, רדיאטורים ועוד. אחת השיטות הנפוצות עבור חימום הבית הינה השימוש בסולר. בתקופות קודמות שיטה זו הייתה כמעט השיטה הבלעדית האפשרית וגם כיום נעשה בה שימוש רב. האופן בו נעשה שימוש בסולר כיום הינו על פי רוב עבור תנורים המותקנים בחלל מסוים לצורך הסקה וחימום. תנורים אלו אינם זקוקים לחשמל בשל השימוש בסולר והם מאפשרים מערכת מקיפה ואיכותית של חימום. כיום, קיימים תנורים מתקדמים ומיוחדים המבוססים על השימוש בסולר הכוללים מגוון שלם של אפשרויות הסקה ואפילו מגיעים בעיצוב מוצלח במיוחד.

האם זה כדאי?:

רבים שואלים עד כמה כדאי להשקיע בסולר לחימום הבית. התשובה לנושא זה הינה מורכבת ביותר. לסולר יתרונות אך גם חסרונות. כך, למרות שסולר מנותק מחשמל ויכול לעבוד בלי קשר אליו, הוא עולה יותר כסף ולכן עשוי שלא להשתלם כלכלית בסופו של דבר. לעומת זאת, סוג החימום המופק על ידי סולר נעים יותר וטבעי יותר. לכן רבים בוחרים בו. בסופו של דבר, השימוש בסולר לחימום הבית אינו בטיחותי כגון שימוש במזגן חימום אך הוא עשוי להיות נוח ונעים יותר.

כיצד קונים סולר עבור שימוש ביתי?:

סולר לחימום הבית הוא לא דבר שנקנה במכולת השכונתית. מקום זה, קיימות חברות רבות העוסקות באספקת סולר ללקוחות פרטיים בהתאם להזמנות ולצרכים. חברות אלה הן הספקיות העיקריות עבור סולר לחימום הבית.

פרי אנרגיה נייד 055-2239286 פקס 03-6207555 Email: lital.moskovich@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *