כמה עולה היום סולר

כמה עולה היום סולר

עולה, עולה לנו…

הסולר הוא מוצר נפט המשמש לצרכים שונים, החל מתחבורה וכלה בהסקה. איך להוזיל את עלות הסולר שאתם מזמינים?

סולר נחשב בדרך כלל למוצר נפט זול יחסית, ודאי בתחום התחבורה. הוא זול משמעותית מבנזין ומנועי דיזל המונעים בעזרתו נחשבים חסכוניים יותר. עם זאת, זהו לא שימושו היחיד. הסולר משמש גם כחומר הסקה יעיל במיוחד והוא נפוץ יותר ויותר בבתים בשנים האחרונות. כתוצאה מכך, קיימות בשוק הסולר חברות רבות ומגוונות, ותיקות יותר וותיקות פחות המציעות סולר להסקה וקיימת תחרות עסקית המיטיבה עם הצרכנים. בעזרת השוואת מחירים לפני ההזמנה תנצלו את התחרות הזו היטב ותרוויחו ממנה.

אילו דברים הכי חשוב לדעת לפני שמזמינים סולר?

מחיר הסולר הוא דינמי ומשתנה דרך קבע. המחיר נקבע על פי פרמטרים שונים, ביניהם מחיר הנפט הגולמי שנקבע בשוק העולמי, שגם הוא משתנה לעיתים תכופות, ישנם מיסים והיטלים שונים על הסולר ובכלל על מוצרי נפט. השפעות נוספות על מחירי הסולר הן השפעות פרטניות- מחירי הובלה ושינוע למקומות מרוחקים יחסית, למשל, עלולים להיות גבוהים יותר. חשוב לוודא עם החברה המשווקת שהמחיר עליו סוכם כולל את הובלת הסולר עד אליכם.

הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק לפני שאתם מזמינים סולר הם כמובן בהקשר של בטיחות- וודאו כי החברה מאושרת על ידי משרד האנרגיה והמים וכי השירות שהיא מעניקה הוא מקצועי. בתחום השוואת המחירים, חשוב להיערך להזמנת הסולר מבעוד מועד וכמה שיותר מוקדם. לקראת החורף גוברת צריכת הסולר בקרב הצרכנים והתחרות עולה, לכן חשוב וכדאי במיוחד לעקוב אחרי המחירים השונים בחברות השונות על מנת שתוכלו לקבל את הסולר במחיר המשתלם ביותר עבורכם. זו עלולה להיות לא מעט עבודה וזה יכול לדרוש מעקב עד שתזמינו את הסולר המיוחל, אך אם תשקיעו בהשוואת המחירים תמצאו שזה היה כדאי במיוחד, כיוון שכך הצלחתם להוזיל את העלות ולנצל את התחרות הקיימת בשוק לטובתכם.

אם כן, השוואת מחירים היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שתזמינו סולר בעלות מוזלת ונוחה עבורכם. חורף חם!

פרי אנרגיה נייד 055-2239286 פקס 03-6207555 Email: lital.moskovich@gmail.com

דילוג לתוכן